четвер, 5 лютого 2009 р.

Творчі роботи учнів



Ви спитаєте якою я бачу школу майбутнього? Цікаво,а що ви хочете почути у відповідь від мене, учениці десятого класу? Напевне думаєте, що мені байдуже що буде тут після мене. Можливо комусь і байдуже, та тільки не мені. Після навчання в школі мрію знову туди повернутись,проте вже учителем. Дуже давно зробила цей нелегкий вибір.
Отож дозвольте окреслити школу майбутнього з позиції майбутнього вчителя.
Дуже б хотілось в майбутньому працювати в нормальних умовах, поряд з колегами, які дійсно люблять дітей, і приходять до школи за покликанням, а не відробляти нараховані за класне керівництво та перевірені зошити гроші.
Як стану вчителем у школі майбутнього, нехай і недалекого, буду залучати дітей більше використовувати знання, здобуті людством - Інтернет. Дуже хочеться, щоб я навчала дітей, які дійсно будуть любити предмет, якого я буду їх навчати. Я думаю, що вже починаючи з восьмого класу потрібно вивчати предмети, які потрібні будуть дитині в майбутньому, тоді в учнів буде кращий інтерес до навчання. Дуже б хотілось, щоб у в цій школі учень мав можливість робити вибір як саме навчатись, ходити до школи, чи одержувати дистанційні уроки через Інтернет. А вчителі, в свою чергу, будуть враховувати індивідуальні особливості кожного учня, його вподобання, нахили, здоров’я та душевний стан. І головне, що і вчитель і учень тут будуть щасливими.
Як на мене, це мусить бути школа, де пануватиме повна гармонія в усьому.

Чорна Ольга
10 клас,15 років.
ЗОШ I-III cт. №2
м. Борщів

Немає коментарів:

Прихильники