суботу, 28 лютого 2009 р.

Екологічна душа


Екологічна душа… Нове для мене поняття.
Для початку я ознайомився з порадами американського вченого-еколога Г.Т.Міллера молодому поколінню, що працюватиме в ХХІ сторіччі, які вироблені кращим розумом людства й містяться в основних світових релігіях і етичних системах. Проаналізувавши їх і зрозумів, що найважливішим пунктом із шістнадцяти є чотирнадцятий, у якому йде мова про те, що людина у своїх вчинках завжди має керуватись любов`ю до людей і Землі. Дотримуючись цього принципу, люди не дозволять собі робити зло ні людям , ні природі. Я думаю, потрібно мати сміливість відстоювати цей принцип і просто жити.
А думати, що хтось із зовні прийде в майбутнє і покращить екологічне становище українців справа невдячна. Наведу для прикладу результат дослідження, яке проводила наша команда, працюючи в національному благодійному проекті “Добро починається з тебе”, де ми вивчаємо традиції Українців, а саме їхнє ставлення до природи. Перед нами постало питання: “Що, якщо взяти воду із криниці, що поряд із нашим ставом, для першої купелі дитини?”. Ми провели ряд досліджень, щоб довідатись, звідкіля потрапляє вода до нашого ставка і були вражені. Адже туди попадають нечистоти з ферми, органічні та мінеральні речовини з полів, що удобрюються. У ставку миють машини, у воду викидають мертвих тварин. У свою чергу вода із ставу по водних капілярах рухається під землею та живить рослини, плоди яких ми споживаємо, в яких є трупна паличка, про що свідчить лабораторний аналіз води. А поряд криниця! Зрозуміло, що водні потоки під землею змішуються. Жах, якщо цю воду взяти на першу купіль! Мені страшно за вчинки тих людей, які це роблять. Звичайно, я не можу говорити за всю команду, але я впевнено можу сказати, що ніколи не чинитиму подібного, адже зло яке робимо, повертається до його ж автора. Якщо думаєте, що можу зробити я - маленька частинка Усесвіту, то даремно. Перевага в один голос привела Гітлера до влади. Над цим варта задуматись. Я думаю, моє покоління - це люди, які будуть працювати в школі Майбутнього, і не тільки. Кожен має зрозуміти, що так жити далі не можна, лише тоді ми можемо разом щось зробити для майбутнього України – для учнів школи Майбутнього, серед яких будуть наші нащадки. Тільки вибір кожного із нас може врятувати нашу Україну, але дбати про свою екологічну душу мусить кожен, лише тоді в нас буде майбутнє. В іншому випадку майбутнє просто може не настати.

Ситник Ростислав
11 клас, 16 р.
ЗОШ №2 I-IIIст.
м. Борщева

Немає коментарів:

Прихильники